Friday, December 4, 2009

Homestay 88 Tamn Hijrah, Kangar

Homestay Taman Hijrah berada di dalam bandar Kangar. Mudah untuk tetamu mendapatkan perkhidmatan Bank, restoran, 7-Eleven dan lain2 lagi. Rumah ini cantik dan mempunyai 2 buah bilik yang berhawa dingin. Ruang tamunya pun berhawa dingin.
Label maklumat homestay.
Pintu utama, boleh parking 2 buah keretaRuang tamu berkipas dan berhawa dingin
Ruang tamu

Bilik 1, berhawa dingin

Bilik 2, berhawa dingin

Bilik makan, peti sejuk yang besar



Dapur comel


Bilik air ada 2 buah

13 comments:

  1. ada iron and iron board x? hehe

    ReplyDelete
  2. berapa iron board nak? boleh minta kat pengurusan...

    ReplyDelete
  3. salam kalu stay 5 ari ade discount x?

    ReplyDelete
  4. kat homestay ni boleh dapat diskaun kalau 2 malam, tapi kat homestay lain, lagi banyak diskaun, eg MAH, KTH A & B.

    ReplyDelete
  5. salam nk tanya 31 oct ni still kosong ke tak?

    ReplyDelete
  6. salam.. nk tnya 19-21/12 ade kosong lagi? (4 hari 3 malam)

    ReplyDelete
  7. Masih ada kekosongan pada tarikh tersebut... mohon tuan sms kat En. Shamsul- terima kasih Faris

    ReplyDelete
  8. dekat x ngan masjid syed alwi?? semalam je je.. 23 may

    ReplyDelete
  9. 16 september sudah penuh?

    ReplyDelete
  10. Encik Shamsul, saya dah bank in RM 50 untuk 19-21 Ogos 2012.TQ

    ReplyDelete
  11. salam...
    masih ade kekosongan untuk tarikh 28 september 2012 x?
    kalau ada smskn ke no 013-5946175

    ReplyDelete
  12. is that this Homestay still available for coming 27th september??

    ReplyDelete
  13. Nak tnye 28- 4/6 ni msih ade kekosongan x....klu 7 hari ade diskaun x...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...